Renginyje „Verslo dienos 2015“ – įdomūs pašnekovai, studentų tyrimas ir laimėta vakarienė restorane
Lapkričio 16–19 dienomis Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakultete vyko Verslo vadybos katedros organizuojami „Verslo dienos 2015“ renginiai, skirti Tarptautinei verslo dienai paminėti. Šių metų tema „Marketingas – druska Jūsų verslui ir gyvenimui“.
Pagrindinę renginių dieną – trečiadienį – paskaitą studentams „Business Experience in Finland and Scandinavia: main differences and similarities“ skaitė verslininkas iš Suomijos Jarmo Lipsanen. Didelio studentų ir dėstytojų susidomėjimo sulaukė vieša diskusija su kavos puodeliu, kurią vedė gerai žinomas TV veidas Rolandas Vilkončius.
Diskusijoje taip pat dalyvavo šie veiklos pasaulio atstovai: Tomas Želionis (marketingo žinovas ir praktikas, turintis ilgametę patirtį, paskutiniu metu dirbęs AB „Grigiškės“ marketingo vadovu), Dovilija Torrau (marketingo komunikacijos specialistė, www.torraudeals.lt), Mantas Matukaitis (AB „Volfas Engelman“ marketingo vadovas), Jurgita Ragelė (UAB „Daisena“ marketingo vadovė), Remigijus Kalpokas (reklamos agentūros „Partizanas“ įkūrėjas), Jurgita Vaitiekė (UAB „Pardavimo automatai“ ir „Vero Cafe“ kavos barų tinklo marketingo vadovė).
Renginių ciklą „Verslo dienos 2015“ užbaigė studentų tyrimo „Asmeninio įvaizdžio formavimas socialiniame tinkle „Facebook“: ką rodome ir ką slepiame nuo svetimų akių?“ rezultatų pristatymas ir Pecha Kucha vakarassu ryškiausiais asmeninio marketingo pavyzdžiais Lietuvoje ir pasaulyje. Studentai, išdrįsę parengti prezentacijas gana griežtu 20×20 „Pecha Kucha“ formatu (kiekvienam pranešėjui skirta 20 rodomų skaidrių ir 20 sekundžių kiekvienai skaidrei apibūdinti), buvo apdovanoti Kauno viešbučio prizu – vakariene restorane „55“.