Partnerystė: ikimokyklinis ugdymas ir Valdorfo judėjimas

Partnerystė: ikimokyklinis ugdymas ir Valdorfo judėjimasPirmąjį lapkričio penktadienį Kauno kolegijos Justino Vienožinskio menų fakulteto Ikimokyklinio ugdymo katedros vedėja Raimonda Sadauskienė Kauno apskrities Viešosios bibliotekos Vokiškų leidinių ir Šveicariškų leidinių bibliotekoje knygos „Valdorfo vaikų darželis šiandien“ pristatymo metu pasveikino Peter Lang ir Marie-Luisa Comapani autorius įteikdama rankų darbo studentų kūrinius.

Su Valdorfo judėjimo organizacijomis Kauno kolegijos ikimokyklinio ugdymo specialistai bendradarbiauja ir rengia bendrus projektus jau ne vienerius metus. Dėl praktikinių žinių tobulinimo būtinybės prieš daugiau nei 5 metus Kauno kolegijos Justino Vienožinskio menų fakulteto Ikimokyklinio ugdymo katedra pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kauno Valdorfo darželio „Šaltinėlis“ Konsultacinio ikimokyklinės Valdorfo pedagogikos centru ir tarptautinio Šteinerio / Valdorfo ankstyvojo ugdymo asociacija (IASWECE).

Partnerystė: ikimokyklinis ugdymas ir Valdorfo judėjimas„Nuolat bendradarbiaujame. Organizuojami ne tik seminarai, metodinės medžiagos ir knygų leidyba, bet ir dalyvaujama įvairiuose projektuose, konferencijose tiek fakultete, tiek ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Vienas iš svarbiausių bendradarbiavimo tikslų yra kurti palankias sąlygas, kurios paskatintų studentus atlikti pedagoginę praktiką bei dalintis gerąja patirtimi su užsienio studentais. Šių metų pavasarį Ikimokyklinio ugdymo katedros socialiniai partneriai iš Olandijos Marnix universiteto ir Austrijos Kremso pedagoginės aukštosios mokyklos lankėsi darželyje ir savarankiškai vertino galimybes tobulėti šioje srityje.“ – teigia Ikimokyklinio ugdymo katedros vedėja Raimonda Sadauskienė.

Pedagogų paklausa kiekvienais metais, įvertinus statistinius duomenis, vis didėja, tad bendradarbiavimo tęstinumas yra būtinas. Partnerystė suteikia galimybę pedagogams bei studentams susipažinti su ikimokyklinės Valdorfo pedagogikos tikslais, tendencijomis, užtikrinti socialinės srities studijų programos tobulinimą, pedagoginės teorijos ir praktikos ryšį, plėtoti ugdymo turinio tobulinimo kompetencijas bei suteikti praktinių įgūdžių taikant Valdorfo pedagogiką.

Partnerystė: ikimokyklinis ugdymas ir Valdorfo judėjimas„Perspektyvą augti ir tobulėti sukuria ne tik naujų knygų kaip „Valdorfo vaikų darželis šiandien“ leidimas, vieninga partnerystė, bendri tikslai, bet ir didelis noras tikslingai formuoti naująją kartą. Ikimokyklinio ugdymo studijų programos studentai būtent ir turi šias siekiamybes bei tobulėjimo galimybes“, -– sako I. Sadauskienė.

Primename, jog Kauno kolegijoje ruošiami ikimokyklinio ugdymo specialistai, kurie yra pasiryžę ugdyti sveiką fiziškai ir dvasiškai, visavertį ir aktyvų visuomenės dalyvį, kūrybingą asmenybę. Socialinių mokslų srities studijų programa – Ikimokyklinis ugdymas – apima ir plačias praktikos galimybes, kurios metu, įgiję dabarties ugdytojui būtinas kompetencijas, absolventai gali dirbti ankstyvojo, ikimokyklinio ugdymo auklėtojais bei priešmokyklinio ugdymo pedagogais.

You may also like...