Imitacinių bendrovių vadovai sėmėsi žinių apie inovatyvius mokymo bei vertinimo metodus Imitacinių bendrovių vadovai sėmėsi žinių apie inovatyvius mokymo bei vertinimo metodus – Diktum Faktum – Kauno Kolegija

Imitacinių bendrovių vadovai sėmėsi žinių apie inovatyvius mokymo bei vertinimo metodus

 Renginio akimirka„Sveiki atvykę į imitacinių bendrovių (IB) organizuotą seminarą, kurio tematika labai aktuali tiek dėstytojams, tiek ir studentams, siekiant kokybiškų studijų“, – atidarydama seminarą „Inovatyvūs mokymo ir vertinimo metodai verslumo ugdyme“ susirinkusiuosius pasveikino Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto dekanė Ona Junevičienė.

Kovo pabaigoje Kauno kolegijos „Simulith“ centro surengtas seminaras „Inovatyvūs mokymo ir vertinimo metodai verslumo ugdyme“ į Kauno kolegiją sukvietė Asociacijos „Liba“ narius ir imitacinių bendrovių vadovus iš visos Lietuvos. Į Kauno kolegiją jie atvyko vedami vieno tikslo – pasisemti pritaikomų imitacinių bendrovių veikloje mokymo metodų ir naujų idėjų, siekiant ugdyti studentų kūrybiškumą, iniciatyvumą, ir kitas verslumui būtinas kompetencijas.

Renginio akimirkaPirmąją renginio dieną (kovo 30-ąją) imitacinių bendrovių vadovai susitelkė į inovatyvius mokymo metodus, su kuriais supažindino  verslo konsultantas, viešo kalbėjimo sertifikuotas treneris, dėstytojas Igoris Vasiliauskas. Seminaro metu lektorius pristatė savo praktikoje išmėgintus veiksmingiausius kompetencijų ugdymo metodus, paanalizavo, kokios šiuolaikinės problemos trukdo pasiekti gerų mokymo rezultatų ir skyrė nemažai dėmesio kompetencijas ugdančioms praktinėms veikloms. Seminaro metu dėstytojams buvo skirta nemažai praktinių užduočių, padedančių įprasminti inovatyvumo, kūrybinio potencialo ir informacijos įsisavinimo principus.

Antrąją renginio dieną (kovo 31-ąją) imitacinių bendrovių vadovai turėjo galimybę susipažinti ir praktiškai išbandyti inovatyvius asmens pasiekimų vertinimo metodus, su kuriais supažindino Mykolo Romerio universiteto docentė dr. Gintautė Žibėnienė. Seminaro metu pedagoginė bendruomenė ne tik aiškinosi, ką reiškia inovatyvus metodas, kokie inovatyvūs asmens pasiekimų vertinimo metodai, su kuo jie asocijuojasi, bet ir kodėl svarbu taikyti inovatyvius asmens pasiekimų vertinimo metodus ugdymo procese.

Renginio akimirkaDalyvaudami seminare IB vadovai ne tik pasisėmė idėjų naujoms praktinėms užduotims, bet ir įgavo patirties, kaip įdomiai ir sėkmingai organizuoti mokinių pasiekimų vertinimo procesus bei drauge su Asociacijos „Liba“ nariais diskutavo apie tinklo naujienas, IB mugę, projektus bei pasidalijo individualia patirtimi.

Jums taip pat patiks...