Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojus - Diktum Faktum - Kauno Kolegija

Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojus

Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojus„Coca-Cola“ įmonės Kauno filialas Pasaulinę sveikatos dieną minėjo kartu su Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Reabilitacijos katedra. Kineziterapijos studijų programos studentai įmonės darbuotojams atliko sveikatos patikros procedūras – vertino darbuotojų liemens raumenų ištvermę, pusiausvyrą, lankstumą, kūno kompoziciją.

Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojusStudentai pasidžiaugė, kad visų įmonės darbuotojų liemens ištvermės rezultatai buvo puikūs. Būsimieji medicinos specialistai pastebi, kad pusiausvyrą lengviau sekėsi išlaikyti atmerktomis akimis. Pagal gautus rezultatus ištirtiesiems rekomenduotina nenustoti lavinti lankstumo. Kineziterapeutai supažindino su veido mimikos mankšta, kuri daro efektą, kuomet atpalaiduojami veido raumenyss. Dėstytoja Laura Baumann teoriškai ir praktiškai pristatė jogos mankštą „Saulės pasveikinimas“, kurią atliekant kiekvieną rytą išjudinami ne tik visi raumenys, sausgyslės bei raiščiai, lavinamas lankstumas, bet ir pagerėja smegenų veikla. Ši mankšta veikia ir kitas sistemas: gerina kraujo apytaką, skatina gilų kvėpavimą, pašalina stresą bei įtampą, puikiai veikia širdį, kepenis, skrandį, užtikrina žarnyno ir nervų sistemos veikimą. „Coca-Cola“ įmonės darbuotujus, dalyvavusius judesio užsiėmimuose ir tyrime, studentai apdovanojo pečių lanko masažu.

Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojusBūsimieji kineziterapeutai visiems primena: judėti – būtina! Su fizine neveikla smegenys (kaip ir raumenys) nyksta, todėl, norint paskatinti protinį aktyvumą, reikalingas ir fizinis aktyvumas. Įrodyta, kad fizinė veikla gali netgi padėti atkurti nervų ląsteles. Per parą žūsta apie 40 tūkst. nervinių ląstelių, o po 45–60 minučių vaikščiojimo vidutiniu tempu, jų atsistato daugiau kaip 10 tūkst. Tai yra viena iš galimybių labai paprastais fiziniais pratimais aktyvinti fizinę ir smegenų veiklą. Geriausiai padeda aerobiniai pratimai, pavyzdžiui, važiavimas dviračiu, plaukimas, bėgimas, ėjimas. Tai pratimai, kuriuose judesiai pasikartoja. Bet jeigu fizinis krūvis per didelis, jis gali ir pakenkti protiniam darbingumui.

Pasaulinės sveikatos dieną kineziterapeutai mokė judesio užsiėmimų „Coca Cola“ darbuotojus

Jums taip pat patiks...