Dramos pedagogikos patirties semtasi Austrijoje -

Dramos pedagogikos patirties semtasi Austrijoje

Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Reabilitacijos katedros dėstytojos G. Ganusauskienė, E. Lamsodienė ir L. Povilionytė gegužės 5–12 dienomis dalyvavo Austrijoje vykusiame projekte-seminare „Dramos pedagogika kaip būdas priimti KITĄ“. Jos drauge su Austrijos, Italijos, Ispanijos, Bulgarijos, Rumunijos ir Lenkijos dalyviais dalijosi edukacinėmis bei meninėmis patirtimis. Lietuvoje už projekto įgyvendinimą atsakinga Neformalaus mokymosi klubas „MES“.

32105690_10212118814594194_2042638960819175424_nPagrindinis mokomojo seminaro tikslas – teoriškai ir praktiškai pristatyti teatrinės technikos metodus ir būdus, įgalinančius ne tik priimti į visuomenę įvairias socialinės-kultūrinės atskirties grupes, bet ir įrodyti meno galią ir universalumą. Seminare buvo pristatyti dramos pedagogikos ir veiksmo pagrindai, leidžiantys įvairaus teatrinio pasirengimo (ar jo neturintiems) dalyviams pasirinkti sau, savo darbui (ar mokslui, studijoms), dalykui tinkamą orientacinį metodą.

Seminaro metu būta daug praktinių užduočių, pratimų. Siekta išmokyti įvairių draminio veiksmo formų: kalbos (ar nekalbėjimo), 31956119_10212110486826005_4976847900324659200_njudesio ir improvizacinio teatro, taip pat pantomimos ir klounados. Teatro profesionalas, lektorius Wolfgangas Rohmas (28 žmonių grupės vadovas) išsikėlė tikslą, kad seminaro pabaigoje dalyviai galėtų ne tik gebėti patys vesti mokomuosius vaidybinius žaidimus, bet ir kurti jaukią bei saugią bendravimo atmosferą, itin tinkamą ir svarbią darbui su neįgaliais, nepriimtais, nesuprastais, paniekintais arba tiesiog savęs neįvertinusiais asmenimis.

Sąlygos pasisemti žinių buvo puikios ir viskas priklausė nuo seminaro dalyvių pastangų – kiekvienas iš dalyvių gavo tiek naudos, kiek sugebėjo jos pasiimti.

Jums taip pat patiks...