Mokytojų „kailyje“: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklas -

Mokytojų „kailyje“: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklas

Mokytojų „kailyje“: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklasKauno kolegijos geodezijos studijų programos antrakursiai grįžo į mokyklas ir gimnazijas, kuriose mokėsi. Kėdainiuose, Pakruojyje, Plungėje ir Elektrėnuose apsilankę studentai taikė kartografijos kurso metu įgytas žinias ir vedė geografijos pamokas 8–11 klasių moksleiviams.

Mokytojų „kailyje“: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklasAplinkos inžinerijos katedros lektorė Ilona Urbanavičienė paskatino geodezijos studentus prisijungti prie geoinformacinių sistemų lyderės Baltijos šalyse UAB „Hnit-Baltic” ir Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos jungtinio projekto „GIS mokykla“. Studentų dalyvavimo projekte tikslas – supažindinti moksleivius su Kauno kolegijos Aplinkos inžinerijos katedros vykdoma geodezijos studijų programa. Pamokų metu buvo pademonstruotos kartografijos kurso žinių pritaikymo praktikoje galimybės. Studentai geografijos pamokų metu su 8–11 klasių moksleiviais kūrė žemėlapio pasakojimą apie Lietuvos prezidentus, o tam naudojo geografinių erdvinių duomenų valdymo sistemą „ArcGIS Online“. Ji skirta žemėlapių ir kitos geografinės informacijos saugojimui bei valdymui.

Mokytojų „kailyje“: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklasMokyklos iš karto sutiko bendradarbiauti su Kauno kolegija ir suteikė absolventams galimybę išbandyti mokytojų vaidmenį. Po pamokų kilo susidomėjimas: mokyklos rodė iniciatyvą bendradarbiauti ir dar kartą kviesti studentus, kad šie mokytojus išmokytų dirbti su „ArcGIS Online“ programa. Studentų vestos pamokos, mokytojų nuomone, buvo išsamios ir ugdančios moksleivių erdvinį mąstymą. Studentai paliko savo ruoštą mokymo medžiagą tam, kad  mokytojai galėtų ją naudoti geografijos pamokose.

Projektu džiaugėsi ne tik mokyklos – kupini įspūdžių grįžo ir studentai: „Iniciatyvą parodė dėstytoja, tačiau iš karto susižavėjome ir pritarėme, nes buvo labai įdomu pabandyti“, – sakė studentė. „Grįžę į savo mokyklas jautėme nostalgiją. Buvo smagu vėl pabūti ten, kur praleidome dvylika metų“, – antrino kurso draugai.

Mokytojų kailyje: geodezijos studentai grįžta į savas mokyklasPaklausti, ar norėtų aplankyti daugiau mokyklų ir toliau vesti geografijos pamokas, studentai vienbalsiai sutiko: „Mokiniai mūsų klausėsi susidomėję, uoliai atliko visas užduotis. Dirbti mokykloje tikrai nebuvo sunku“, – prisimena studentė. Pasak antrakursių, tokia iniciatyva teikė naudą visiems: tiek moksleiviams, kuriems buvo įdomu dalyvauti studentų vedamose paskaitose, tiek mokytojams, kurie parodė iniciatyvą išmokti dirbti su programa, tiek studentams, kurie gavo progą grįžti į savo mokyklas ir įgyti naujos patirties. Studentai įsitikino, kad kartografijos kurso žinios yra lengvai pritaikomos praktikoje ir tinkamos ne tik geografijai. Ateityje studentai su dėstytoja planuoja ir toliau užsiimti panašiomis iniciatyvomis, o viena studentė prasitarė, kad kartografiją žada pritaikyti sporto temai.

Geodezijos studijų programos antro kurso studentės, Erika Bukatkaitė ir Roberta Nekrošiūtė, grįžo į Kėdainių „Atžalyno“ gimnaziją. Studentas Jokūbas Gasauskas aplankė Plungės „Saulės“ gimnazijos bendruomenę, Dominykas Norbutas – Pakruojo „Žemynos“ pagrindinę mokyklą, o Justina Sipavičiūtė ir Viktorija Šeštavickaitė – Elektrėnų „Versmės“ gimnaziją.

 

Jums taip pat patiks...