Tauragės studentai ir dėstytojai diskutavo apie mokymo metodus - Diktum Faktum - Kauno Kolegija

Tauragės studentai ir dėstytojai diskutavo apie mokymo metodus

Tauragės studentai ir dėstytojai diskutavo apie mokymo metodusTam, kad studentai besimokydami aukštosiose mokyklose, gautų sistemingą ir reikiamą žinių kiekį, kad įsisavintų medžiagą ir galėtų ją pritaikyti praktikoje, didelis dėmesys turėtų būti telkiamas į dėstytojų mokymo metodus. Studentai neslepia, nuo dėstytojų taikomų mokymo metodų, elgesio su studentu, dažnai priklauso studijų rezultatai ir net motyvacija mokytis. Studijų sistemoje, kaip ir visur, vyksta pokyčiai, todėl dėstytojai turėtų atsižvelgti į vis naujas, atėjusių studentų kartas ir pagal situaciją taikyti tokius mokymo metodus, kurie studentams yra suprantamiausi ir veiksmingiausi.

2014 m. pradėto vykdyti projekto Erasmus+ „Pagalba dėstytojams organizuojant į studentą orientuotas studijas“ tikslas – išanalizuoti taikomus mokymo metodus ir pasidalinti gerąja praktika dėl dar produktyvesnės mokymosi kokybės. Kaip teigia projekto vadovė, Kauno kolegijos dėstytoja Indrė Knyvienė, projekte savo gerąja patirtimi dalijosi trijų šalių: Lietuvos, Tauragės studentai ir dėstytojai diskutavo apie mokymo metodusSlovėnijos ir Lenkijos aukštųjų mokyklų dėstytojai. „Kiekvienas dėstytojas, norintis pagerinti mokymo kokybę, galės atrasti naujų mokymo metodų, remdamasis skirtingų šalių patirtimi ir geraisiais pavyzdžiais,“ – džiaugėsi projekto vadovė.

Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto dėstytoja dr. Dalia Perkumienė ir I. Knyvienė Erasmus+ projektą pristatė Vadybos ir ekonomikos fakulteto Tauragės skyriuje. Susitikime su studentais ir dėstytojais buvo aptarti šiuo metu taikomi mokymo metodai. Studentų buvo klausiama, ko jie tikisi iš dėstytojų ir kokiu elgesiu dėstytojas užsitarnauja palankiausią studento vertinimą. Studentai vienbalsiai teigė, jog svarbiausia, dėstytojų požiūris ir pagarbus bendravimas su studentais. Pasak Tauragėje besimokančių studentų, taikomais metodais dėstytojas turi priartėti prie studentų, jei brukama tik sausa teorija, studentams toks mokymasis niekuomet nebus įdomus.

Tauragės studentai ir dėstytojai diskutavo apie mokymo metodusFakulteto Tauragės skyriaus vadovė Diana Vaitiekienė teigė, kad dėstytojų supažindinimas su naujais metodais – puikus būdas formuoti dar tvirtesnę mokymo sistema. Vadovė teigia pastebinti, kad studentai labiausiai mėgsta grupinio projektinio darbo, atvejo tyrimo, praktinių seminarų metodus. Svarbiausia tai, jog dėstoma teorija būtų pagrįsta realiais pavyzdžiais.

Projekto Erasmus+ „Pagalba dėstytojams organizuojant į studentą orientuotas studijas“ metodinė medžiaga su rekomendacijomis bus naudinga visiems dėstytojams, norintiems, kad jų mokymo kokybė būtų dar geresnė ir patrauklesnė jaunam žmogui. Kaip teigia studentų mylima dėstytoja D. Vaitiekienė, geras dėstytojas privalo gerai išmanyti savo dalyką, būti kūrybingu, šiuolaikišku, originaliu ir patikimu savo studentui. Siekiant aukštos mokymo kokybės Lietuvoje, labai svarbu tiek dalintis savo patirtimi, tiek perimti ją iš kolegų užsienyje. Gerosios praktikos pavyzdžių metodinis leidinys, kuris bus išleistas 2016 m. rugpjūčio mėn., bus prieinamas visiems, norintiems pasisemti idėjų, gerinant mokymo metodiką.

Jums taip pat patiks...